Fashion hybris

Det kanske inte är det allra smartaste att säga att man bär kläder bättre än kändisar och supermodeller, men nu gör jag det. Jag såg nyss en bild på MSNs förstasida på Halle Berry när hon bar en svart klänning som jag kände igen så jag var tvungen att kolla närmare och gjorde en rolig upptäckt. Hon hade gått på röda mattan med min studentklänning.

Här är bilder på Halle och en supermodell (okänd).


Sen hittade jag tyvärr ingen helbild på mig från den stora dagen så jag fick slänga på mig klänningen och ta ett par bilder lite snabbt.



Jag tycker att Halle Berry har en av världens snyggaste kroppar men klänningen hänger ju bara? Och den andra... Ja det kanske är fashion, men jag tycker nog att det är lite finare när man kan fylla ut kläderna :)

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0