here I go again

Ja nu kör jag så det ryker!
När jag loggade in här på kontot så blev jag tvungen att skratta lite. Jag har verkligen trogna vänner. Jag har inte skrivit på flera månader men senast idag har 3 personer kikat in här. Det är ju lite roligt för nästa gång ni chansar så kommer ni ju faktiskt ha någonting nytt att läsa!

Så vad har hänt och vad händer?
Jag har blivit lite avundsjuk på alla som kan leva på att göra något dem tycker om, som alla hollywoodfruar eller bara housewifes. Dem är kära och får allt dem vill, eller som Kenza. Hon är riktigt cool, för hon köper nya kläder, gör olika modejobb och tjänar feta pengahögar! Det vore ju inte helt fel.

Jag kan också berätta att jag lagat delux-mat idag. Ugnsfalukorv med hemmagjord potatismos med en liten tvist av persilja. Ja DEN du. hahahahha

hejdå så länge my friends!
anna-

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0