end of week

Nu är helgen över och imorgon börjar en ny vecka. Det känns segt och hösten är här, det är kallt hela tiden och solen kommer fram allt för sällan.
Nu skippar vi det och tar helgen istället. Igår åkte jag med mina föräldrar till assist och köpte en ny innebandyklubba. En curve förvånandsvärt.. En ny grej för mig med det ska nog gå bra. Sen åkte vi till skärholmen och mötte upp min boy. Vi kollade efter lite bra ha saker och sen åkte han och jag vidare till heron för att se friends with benefits. Den var faktiskt bra och rolig!

Idag var det bara en vanlig degar-söndag. Nu är jag själv igen och kollar på film på 4an. Deja vú?
Jag skulle vilja sova nu, men det är svårt.

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0