iphone 5

Detta inlägg är till för dem som glömt kolla/inte haft koll eller bara vill veta min åsikt om den nylanserade iphonen. rubriken lyder ju iphone 5 och jag har väntat och hoppats på att den ska vara grym, MEN. Jag är riktigt besviken. Det är bara få nya saker såsom bättre kamera. Den ser fortfarande likadan ut och det som fick mig att dissa den var att den har sämre batteri än den förra iphone 4. Juste, glömde säga att det inte kom ut någon iphone 5 utan den heter iphone 4S.. I know it sucks.
Här hjälper jag er med en länk till google om ni själva vill spana:
http://www.google.se/search?gcx=w&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=iphone+5+

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0