Tiden går fort nu

Det har redan gått två veckor sen jag kom hem. Det betyder att det snart är dags för Spanien, bara två dagar faktiskt.
Är jag taggad, känns det som att jag ska ha 11 sköna dagar i solen? Faktiskt inte.
Det kanske kommer på flyget, eller blir det en mini jetlaged anna när man kommer fram? Åker ungefär samma tid hemifrån den här gången, någon gång vid 2 på natten = Ingen sömn innan eller efter.
Man kan ju göra som snubben i plastikturisterna som säger något i stil med: Vad är det där jetlaged egentligen? Är det inte typ när man åker flygplan och inte sover någonting? Alltså när kommer det då? Jag känner ingenting, jag får väl vänta och se lite...
DOH!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0