pizzapaus

Ett halvt arbete klart. Paus kan vara bra när man glömmer bort sina behov.
Snart ska jag skriva klart, sen försöka plugga in två matteprov som jag borde ha gjort för typ en månad sen.
Skit.
Det är inte långt kvar nu.
Vad ska jag göra när allt är slut? Sitta och gråta i ett hörn och inse att jag borde ha gjort så mycket mer? Jag antar det.
Shit. Inte ens 6 dagar kvar nu. Betygen sätts om mindre än 4.
3 uppsatser, 3 prov och en redovisning kvar. jeeeey.
första gången jag vågat skriva hur mycket det var. blev av med två saker idag iallafall, snart 3 och förhoppningsvis 2 prov imorgon. shit.
Om någon är sjukligt bra på derivata och ge mig lite hopp tillbaka så får ni jätte gärna höra av er! Är desperat egentligen men kroppen har lagt av.

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0