pengarna flyger

känns det som...
var på en liten marknad idag och ja, då flög det lite mer money.
och nu varnar jag alla som är känsliga och om ni fortsätter att läsa så får ni faktiskt skylla er själva för jag har varnat er!
idag så jag en av de värsta sakerna någonsin. det var verkligen hjärtekrossande. det finns ju en hel del gathundar här och många hänger ihop i grupper. idag stötte vi på två stycken, man märkte så tydligt att dem bara hade varandra, dem var som bästa vänner, men hunden som sprang längst bak studsade lite konstigt från långt håll. när den senare kom närmare såg jag att den var förlamad i båda bakbenen och använde frambenen för att hoppa fram och rumpan släpade i marken. den fick verkligen kämpa sig fram men den såg faktiskt rätt van ut så den har nog haft så ett tag. men jag kunde inte kolla utan höll för ögonen tills dem sprungit förbi oss. nu tycker säkert att jag är as löjlig och att det antagligen inte var något farligt, men det var ingen lite grej för mig. usch, jag kan inte släppa det där. jag är glad att hundar inte har det likadant hemma i sverige. :(

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0