lever i nerja

Har inte mycket tid, men mycket har hänt.
Förklaras med:
Framme i Nerja, nice hotell och nice mat och bara några meter ner till stranden + att hotellet har två pooler. Vi har kylskåp på rummet så nu har vi köpt grejer, gissa vad jag köpt? hihihi MIN COCOSYOGHURT, oh i'm in love!
fan vad gott och angie har en liten egen favorit också så när vi säger att vi ska till rummet så kör vi en yogge på vägen! ;)
Mer då.. Har tydligen varit en jordbävning en bit härifrån, vi har inte märkt någonting, än..
Barca vann matchen, det märks på gatorna. Folk är galna i bilar och tutar och har båttutor också. Folk viftar med barca tröjor osv. Sen hör man lite "bombningar" ibland = smällare.
Jag, angie, korre och ludde gick på världens utflykt idag och varje gång vi såg någonting nytt häftigt så sa vi bara: FAN, vi skulle haft en kamera med oss! Så nu ska vi gå rundan en dag till, men får se när. Tog oss 2,5h.. Då ska vi nog ha skor och mer kläder än bara bikini också. ajaj i fossingarna. Vi såg/upplevde: Höga berg=Höga klippor över havet, låga dalar med nudistbad, låga dalar med hemliga kojor fyllda med katter(och uteliggare(?)), en tropisk skog med en liten mini flod flöt förbi. Sedan gick på vanliga gatan och folk stirrade, inte konstigt... Hemma i Sverige hade vi inte ens kunnat gå så, alla hade dött, typ.
Och nu har vi ätit mat och allt och glass och jaaaaaaaaa, jag fick COCOSGLASS! :D

Och nu då, hockeyn och resten av livet!? Händer något viktigt vill jag veta! Smsa mig, ditt liv går inte under när du förlorar typ 1,5kr!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0