leker i spanien och leker och jag har så kul när jag leker hela dagarna, fast jag har inte tid att göra vad jag vill.

En hel kväll ute efter middagen idag med.
Alla är helt döda i kropparna och det är lite onice med endast 8h sömn per natt. Sedan går vi långt hela tiden + 30min till en annan strand fram och tillbaka varje dag. + morgonpromenaden/joggen.
Imorgon ska vi flodvandra i typ 4h. chilleller
ska upp, orkar nog inte lägga in bilder på datorn som jag hade tänk.
protestera om ni vill se bilder, annars kan jag inte veta.
ciao friends. NEJ
MENA: adios amigos. hasta luego

tjao langa väl tydligen en bild på as taggade tjejer. langar snygga poser. vet att ni vill ha oss.

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0