fredag, men det är inte lugnt

Efter ikväll och imorgon är jag förhoppningsklar med lite till. Jag vaknade upp med ännu rödare ögon idag, men jag kan inte sova. Lite kvar fortfarande. Surt att jag troligtvis inte kommer hem förens runt 21 ikväll... Dem sista två uppsatserna då? Dem är inte små...
Två matteprov står på schemat idag, sen hänga med klassen innan jag ska åka ut till Ekerö på utbildning. Sen hem och plugga och jag inte tuppat, sen utbildning på lördagen igen. Sen är det dags att börja få in en redovisning och plugga in ett sista prov.
Jag är jätte nervös nu, varför har jag vart tvungen att vara sjuk och blöööö!! Jag hoppas att alla håller tummarna för mig den här förmiddagen. Måste klara båda proven helt utmärkt, typ. Skönt att jag inte har pluggat matte sen innan jag åkte till USA... kuul
ååååhhhh hoppas att jag kan förlita mig på mina grundkunskaper annars är jag rätt... ah vill inte ens tänka på det

det hade inte varit helt fel att vara ute och fira dem sista dagarna, men det går inte nu, det går inte...

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0