Shit vilket framsteg

Damer och herrar, kära publik. Nu har jag bestämt mig.
Jag ska avslöja saker om mig själv med hjälp av en töntig "dag" lista! Tycker dock att endel saker har varit rätt tråkiga på de listor jag hittat så jag gjorde om lite själv. Mitt andra problem är att dagarna inte kommer att räcka till så jag kommer antigen hoppa över saker som jag inte vill skriva om (HAHA) eller så kanske jag tar fler saker en dag.. Får se..
Men här kommer den spännande listan:


Dag 01 –
Om mig    
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mitt utseende
Dag 04 – Mina misstag
Dag 05 Vad är kärlek?
Dag 06 – Gamla foton
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min favoritlåt
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här åt jag idag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – Mina hårfärger/frisyrer
Dag 13 – I min handväska
Dag 14 – Om jag blev tvungen att byta
utseende med någon, skulle jag byta med
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Fula ovanor
Dag 19 – Bästa citaten
Dag 20 – Veckans planering
Dag 21 – Ett ögonblick
Dag 22 – Favoriter på spotify/youtube
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Dagens outfit/facelook
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min pojk/flickvän
Dag 30 – Ett sista ögonblick

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0