ni vet hur det känns när man sitter och pluggar och ögonen är tröttare än kroppen

Jag: J*vla sk*t word! F*n den rättar fel hela tiden och nu kan den inte ens stava till ett vanligt ord!!!
Mamma säger man inte symbolerar?
Mamma: Nja symboliserar.
Jag: Men åh.. Nu är jag bra trött.

Och alla verkar ha råkat ut för facebookhackning ikväll.. Men vad vet jag om det? Jag pluggar ju.
Kommer faktiskt vara klar om ca. en kvart med ett arbete som jag hade förväntat mig skulle ta mer än bara denna kväll. Jag kan dock inte säga att det ser ljusare ut, för det gör det inte. Jag kommer dock kunna gå in på "mina uppgifter" i mobilen och sätta klar på ännu en skoluppgift. :) :(

-

Äntligen färdig, meeeen...
What are words if you really don't mean them when you say them?
What are words if they're only for good times?
snacka om att jag har fastnat

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0