Jag sliter som ett djur

för din skull...

Jag har blivit klar med några skolarbeten, men än är det mycket kvar. På en vecka ska jag bli klar med huvudsakligen tre stora arbeten och det berömda Projektarbetet är ett utav dem. Jag har kämpat hårt i skolan i två dagar nu trots att jag inte behövt vara här. Att bli sjuk på köpet är inte nice. Jag har ont i hela kroppen och nacken och ryggen känns stelopererade. Om en vecka kan jag kanske andas ut och bli lite happy igen.
INTE MYCKET KVAR NUUU!

If someone wants to be a part of your life,
they'll make an effort to be in it.
Don't bother reserving a space in your heart
for someone who doesn't make an effort to stay.

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0