gladis tjej!

Ja jag är verkligen glad idag! :)
Matchen gick bra trots förlust. Vi vann skottstatistiken och deras målis höll tätt. Jaja vi får se till att tvåla dit Onyx nästa helg i seriens sista match. Shit vad tiden har gått fort. Jag har varit borta från hela säsongen efter jul. Jag spelade en match borta mot Torshälla när jag var sjuk så den räknas väl halft och nu är jag bra igen när allt det roliga är slut, kuljul. Det blir väl fortsatt träning och cup senare också. Det allra värsta är att jag kommer missa Edanö-dagen för första gången någonsin under mina 11 år. Det känns hemskt, hoppas att jag gör annat som kommer väga upp sorgen!?
Här kan ni få en charmig chey! ♦

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0