en sista seger i baken

jag är medveten om att jag redan har brutit mot min dags-lista, men då får jag väl bara köra på två inlägg idag.
kan berätta att vi vann sista seriematchen borta mot Onyx med 5-10. Alltså är 4:e platsen klaar!
Nu är det bara tjejernas två matcher nästa helg + dm helgen efter det, sen blir det inga matcher förens.. typ den 30april.. shit. kanske kommer någon träningsmatch iof. :)

jaja, jag har märkt att kroppen inte riktigt hänger med riktigt lika bra som jag gör. mina fotleder är lite jobbiga.. jag bara springer och springer.

och juste, att bero på springa.. HAHA
nu har jag tagit min gay-byxa oskuld! 3par dessutom. nu jävlar ska jag springa inne i skogen så ingen ser mig!
(för er som inte känner mig så bra så har jag själv skapat gay-byxe uttrycket. det är alltså såna där tighta slimmade spring byxor.. och jag har alltid skrattat åt folk som haft såna. men jag börjar ju bli gammal och grå så det spelar väl ingen roll längre..)

tjao mtf's

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Syster

Gaybyxor är bäst! Sjukt sköna!

2011-03-12 @ 17:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0