doovid

Är jag den enda som diggar att Doktor Kosmos är med i den där skruvreklamen!? hahaha han ägde mitt liv när jag var liten + att jag var helt besatt av hans jul-dataspel!

Jag har sån tur att jag känner David. Vi lär varandra så bra saker..
Han var med och kollade på tjejernas match idag och på hemvägen så berättade han en sak för mig.
David: Zlatans fru jobbar på Camfil.
Jag: Hehe, aha hur vet du det då?
David: Asså en kille sa det till mig och det är ju coolt för min pappa borde känna henne då.
Jag: hmhehahe(försöker att hålla mig för skratt)
David: Anna men visst är det coolt?
Jag: Jaa David det är jätte coolt, hehahe..
David: Det tycker jag med.. :)

Jag gillar verkligen David, han förgyller mitt liv med många goda stunder!
(För er som inte vet så är han 7 bast och gillar INTE när jag ska fixa brudar åt honom...)

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0