Dag 03 – Mitt utseende

Jag har två ögon, en näsa och en överläpp. Slut.
Nej men vad ska man skriva egentligen? Jag har rätt litet huvud, iallafall så är alla kepsar stora på mig.
På huvudet har jag hår. För tillfället brunt och det har jag haft sen i september eller oktober, men vem vet hur länge till jag är brunettis. Jag försöker också att spara ut långt men det är inte lätt när topparna sviker mig hela tiden.
Jag har 4 hål i öronen. Jag har dem typ såhär:


Det är nog lättare för andra att säga hur jag ser ut, men jag tror att jag har rätt brett ansikte faktiskt. När jag har blött hår så tycker jag till och med att jag ser ut som en kille ibland, men det tycker ingen annan.
Jag brukar knappt ha smink om ni inte redan märkt det. Det är bara sjukt jobbigt att sminka sig och det är ju inge kul när man väl vill vara fin för då ser man ut som vanligt ändå!
Sen så tycker jag faktiskt att det kan vara kul att vara ful, på riktigt! Jag fular mig hellre på bilden än är fin och jag brukar inte skämmas när jag gör det heller. Livet vore så jäkla tråkigt om man skulle gå och tänka på hur man ser ut hela tiden. Dem som pillar på sitt utseende hela tiden tycker jag är löjliga. Det betyder inte att jag aldrig vill va fin, jag är ju människa...
Jaja ni får väl avgöra antar jag! Här slänger jag in några opublicerade bilder så ni verkligen får granska och analysera mitt utseende..


jag måste försvara denna bild lite så ni inte tror att jag är hel gay, jag har skrattat så mycket åt denna bild. jag hade kameran med ut på promenad i Köping. "Nu ska jag ta en sån där vaaacker höst bild med alla underbara löv"


cool


jag och sofie


jag och rebecca



ah


ah


ah

jobbigt att alla verkligen kommer granska mitt utseende nu...

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0