Dag 02 – Min första kärlek

Det börjar faktiskt bli lite svårt redan nu.
Mina första kärlek.. hum. Det beror faktiskt på vilken sorts kärlek för jag skulle kunna berätta om någon jag var tillsammans med i mellanstadiet, men då var det bara att fråga chans och svara ja eller nej. Första gången jag blev tillsammans med någon utan att någon "fråga" så gick jag i 6an tror jag, men jag tycker ändå inte att det var på riktigt då.
I 8an-9an hade jag två pojkvänner straxt efter varandra och det var väl under den tiden som förhållanden kunde börja bli lite seriösa. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det.. Det var ju ett tag sen, men jag vet att när man är kär så blir allt annorlunda. Jag mådde riktigt bra när jag visste att någon tyckte om mig på det sättet och när det sen tog helt slut så var jag kanske inte så jätte glad. Jag ville inte bli kär i igen, för nackdelarna övervägde de bra sakerna efteråt. Det kan nog ha varit en anledning till att jag faktiskt har aktat mig för kärlek sedan dess. Jag tycker faktiskt att det är lite skrämmande att man inte bara ska tänka på sig själv. Man ska finnas där för någon annan och den ska också alltid vara där för en själv.
Nej vad tragisk jag är nu. Kärlek är as nice, man får massa fjärilar i magen och man kan få massa goda pussar. Kul att jag får det.. i cam..
haha jag är så hemlighetsfull och kul.

För att ni inte ska tycka att jag är as tråkigt som inte riktigt skrivit om hur min första kärlek var så kan jag berätta om när jag blev tillsammans med min absolut första kille. Jag gick kanske i 3an och han hette Kalle. Kalle var en riktig tjejtjusare och alla var tillsammans med honom några gånger om, men jag och han hade någonting speciellt. När han en gång hade 4 flickvänner(ja jag var en av dem) så gjorde han faktiskt slut med dem andra 3 för min skull. Vi pussades typ en gång, i smyg(säkert fler gånger på ryska posten).
Tror vi gjorde slut någon dag efter.. HAHA. Sen så var mitt kärleksliv igång!

Jag kan berätta en sak för er också. Jag fick faktiskt en sån där fråga chans lapp för någon dag sen. Jag blev jätte generad och röd om kinderna. Jag kanske är kär? Vem vet.. hihi :D
Vad jag svara är faktiskt en hemlighet, såklart!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0