Dag 01 - Om mig

Åh vad bra att jag redan ångrat att jag valde att göra det här. Jag är inte alls på skriv humör, jag är mest på borsta tänderna/kolla lite scrubs/sova humör. Klageriet är nu slut och här kommer Dag 01 - Om mig:

Det kan vara rätt svårt att beskriva sig själv, men jag ska försöka skriva lite som man gjorde när man fick en uppgift i typ 3a klass och skulle skriva om sig själv och sina intressen.
Jag heter Anna Ellinor Johansson(om någon skulle ha missat det). Jag bor ihop med min mamma och min pappa och vår hund Yoshi. Jag har en syster också, men hon bor inte hemma längre. Vi bor i Trosa som är en liten stad precis vid havet i södermanland. Det kallas också för världens ände och alla tycker att det är så kul att dem nästan skiter på sig, men det finns en förklaring till detta. Om man svänger av till Trosa och åker hela vägen ut mot Edanö(en ö) så tar det till slut stopp(världens ände). Det har ingenting med trosor som har en rumpa som är en ände. Skönt att få det klart...
När jag ändå nämnt Edanö så kan jag också passa på att berätta lite om Trosa Edanö IBK(innebandyklubb). Jag spelar i föreningens damlag och jag, tillsammans med Amanda Ericsson, tränar F97. Om mitt lag vinner matchen i helgen så kommer vi 4:a i serien i år(D2A=skitkomplicerat system) och tjejerna behöver bara en vinst till för att bli seriesegrare, jaaaa dem är bäst..
Slut på innebandy, tror ingen har lust att veta mer(om ni vill kommentera),
Hum.. mer då? Jag går sista året i gymnasiet. Skolan heter Atletica och ligger på Kungsholmen i Stockholm. Jag är ap skoltrött och hamnar lätt efter så jag får jobbiga pluggkvällar emellanåt.
Det var tråkigt att skriva det här så jag skriver lite saker om mig, avgör du om det är bra eller dåligt.

Jag är:
Morgontrött, bara på vardagar
Tidsoptimist, får alltid bråttom på morgonen
Bra på att stöka ner mitt rum, stökigt dagen efter jag städat
Överenergisk, "shit vart får du all energi ifrån?"
Nästan alltid glad, livet är för kort för att vara annat än glad men alla har sina dalar.
Sportig, mår dåligt om jag inte får träna
Rastlös, hatar att sitta still och blir galen om jag inte får göra vad jag vill
Grönögd, fast färgen varierar i olika ljus och ibland tror folk att jag är blåögd
Dålig på att läsa, somnar alltid
Beroende av facebook, direkt jag får tillgång till en dator så är det fb som gäller
Inte bonde, jag bor inte på en bondgård och inte ute på en åker heller
Envis, vill jag ha något ger jag inte upp förens jag har det

Nu får det vara slutt, avslutar med bild på mig. Det är viktigt att vara snygg, som en.. pirat?

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0