tvångstanke

jag måste ha ut alla insekter/smådjur ur rummet innan jag kan somna. jag tror att tv kan ha sett till att jag har blivit så löjlig. jag vill inte få några läskiga bett eller annat när jag sover, för då kanske det kryper ur massa spindlar ut mina porer när jag vaknar och kollar mig i spegeln. bläää :(
men jag kan lugna ner er, för jag har redan skött kvällens arbete... tror det var en typ flygmyra som häromkvällen. dem ser faktiskt lite läskiga ut! det kan också ha varit en jätte mygga, är inte så säker. men så länge det inte är någon tvestjärt så är jag lugn. usch nu ryser jag. uuuhuuu :(
godnatt, får se om jag kommer drömma att den kinesiska polisen söker igenom mitt hus efter vapen jag gömt i natt igen eller inte...

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0