en dag innan ledighet

japp, blev konstig rubrik. fattar inte ens själv, men jag är ledig imorgon. sen jobb: fre-tis
CHIILLIE, sen blire annat jobb efter det, tors-ons. shitman. sen så ska jag jobba med att göra om en amerikanare till en svenne igen.
jag brände mig på handen idag, lite bredvid mitt skärsår så nu är vänsterhanden cp-handikapp(nej juste man får inte säga cp för emma för då blir hon arg), kommer väl läka till ett fint ärr, men så får det blir. japp.
nu ska jag gå upp och lägga mig i sängen tidigt, har saknat sovmorgon.
imorgon tar vänner studenten. det blir nice.
mitt liv som ung är ju redan över.
jag har ju fått en ny rosa resväska så den kan jag ta med mig ut i världen när jag bara drar iväg och lämnar allt.

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0