dags att sluta svika mina fans

alla vet att jag har ett väldigt hektiskt och upptaget liv(förutom när jag är trött och sover ha ha ha)
nej men seriöst, ska nog bli bättre på det här. det finns faktiskt en heeel del att berätta om. :o
har inte så mycket tid nu, ska fixa lite innan träningen som äger rum i MÖLNBO!
kan göra er lite glada och berätta att jag tycker att det är sååå roligt att plocka i och ur diskmaskinen, nej nu ljög jag. jag tycker det är världens tråkigaste syssla och varje gång jag ska sätta igång diskmaskinen så måste jag fråga vilket program jag ska ställa in. tjoho.

redan jobbat 3 dagar i den fria delen av mitt liv. ojdå ANNA

over and out
tjaaarå

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0