yes i'm mindfucked

Den som inte lyder mina ord nu kommer hamna i djup depression och kommer även få en fortsatt svår uppväxt. Detta kanske låter lite tragiskt, men då är det ju bara att göra som jag säger nu:
Kolla på "The Town". Scheeezzzez vad bra!

När jag gick ensam de sista meterna hemåt så insåg jag också en sak och det är att vart jag än kommer bo i världens så vill jag kunna gå ensam på mörkret utan att vara rädd.
Jaa, trosa är bra. När man är 5 och vill leka, när man är 14 och vill busa, när man är 18 och vill leva rajtantajtan och när man är 22+(råka visst uttrycka mig i somras om att man är gammal då) och vill ha ett lugnt och häääärligt liv.

Annipanni ska jobba imorgon och ladda upp batterierna till topp, för på måndag börjar skolan. ooooonice
Det är inte mycket kvar nu. Vad ska jag göra med mitt liv..

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0