mysi gäst bloggar

anna ligger och värmer upp min säng med sköna fisar. fint att se henne igen. eller?
jo det är klart det är. annapannan

vi (jag!!) va ute i snön en kortis idag. dök ner i snöhögar. kallt och förjävligt. lite kul faktiskt.
men gosh vad snö är otrevligt.

allt känns och är precis som innan thai. jag har bara legat i koma de senaste tre veckorna och inte alls vart i paradiset. inte alls gått på kritvita stränder, badat i turkost hav, solat eller plockat loppor från apor och gatuhundar.
men nu är det the real life igen. rackrns.

hur ska jag väcka anna?
brutalt så hon inte vågar somna om alls igen? hm, typ kanske söva henne, sen så får hon vakna på trosas vattentorn eller bara tända eld på håret?
eller lite mer skonsamt..typ med en fjäder under näsan? 
vi får se, gott folk, vi får se. 

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0