lever rövare!! eller inte alls

Seg dag nr2. Legat i sängen hela dagen. Var vaken ett tag sen somnade jag om.
Sen fick jag för mig att jag blivit bättre så emmisen hämta upp mig och körde mig till hallen.. Kände på en gång att det inte funka och fick åka hem igen. Åkte förbi hästen(billie?,binkie?) på vägen hem också. Faaaan va de lukta häst där inne i stallet, dog typ. Vågade knappts andas så det var lite jobbigt.
Hästen ville nudda mig men det ville inte jag, kan ju inte riskera att lukta skit. Sen tog jag ett as fult kort på den. Kommer upp när jag orkar. Haha. Jag är inte anna 18 år utan anna 5 år som står och lipar åt hästar. haha

Nu har jag iallafall mer glass hemma. Får se om jag kommer upp ur sängen imorgon, ska iallafall till nypan på kvällen och fixa frippa, mörkt igen!

på återseende

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0