Jaa okej, jag är väl trött

Men jag måste gå upp för idag ska jag vara duktig och arbeta!
Vet inte hur jag ska överleva dagen utan en middagslur, hum hum hum.
Hur som helst så hatar jag när man vaknar upp och inser att en dröm fått en att bli arg/sur.

Jag har funderat på att icke geeka dator på någon vecka(undantag skolarbeten).
Anledningen är att jag insett att man verkligen är beroende och det är icke okej. Meeen, får se om jag ens kommer till start..

Jag är dum mot mig kropp, det är inte roligt att försöka ställa om sig till skolan nu, men jag ska försöka sova tidigt i natt, good luck chuck, tack, ja ja ja, nu ska jag gå upp och klä på mig och sådäära.
Skulle vara skönt att bara sova hela dagen... esch, kan jag göra efter 4 :)

Jag tycker att det värsta som finns är att svara svartsjuk. Även dem gånger man vet att man inte borde.

When I see your face, there's not a thing that I would change.
sa hon

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0