ingen partyprinsessa idag inte

Ja nu blir det innebandy ska ni veta, i en hel vecka!
Lördag(idag): Match
Söndag: Match
Måndag: Träning
Tisdag: Innebandyfri
Onsdag: Träning
Torsdag: Träning
Fredag: Innebandyfri
Lördag: Match × 3


Bubblicious i sängen nu = Shake, Funny, Jenka. Kom på att Jenka inte alls är lika gott som när man var liten. Antar att det beror på att man känner liniment lukten allt för ofta..
Sen tycker jag också att mitt hår blir rätt tjusigt när det torkar efter att jag bara ruffsat med handduk, jag får lite fina vågor i hela håret. SUPERNICE. I like lockar och vågor och krus.
Somnar nog snart..

Slänger väl in en bild också då..

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0