bildbomden

UPPSALA JANUARI '11



inte många kan schteka som mig ne


värma upp sista matchen


klart vi får käka godis!


fiskögon ploppa in lite där


viktigt. devils färger + koss strumpor!


ska vänta något år, sen söka upp dig och gifta mig med dig, enbart för ditt efternamn. (killen med rött hårband)


lite flashy sådärja

Vinter i Trosa


alltid leka!


lite djup snö tror jag! WIIIIIIIIEEEEEEE

Random bilder från sommar/höst '11


sunnie


oops, halmstad '08 kanske


tight bajja


jag göre på riktigt iallafall! (jag fick den)


haha glad


tror någon har lite större fossingar än mig


skönt att några är snygga och uppiffade.


sen blev jag visst mörk, men eget hår..


det är vad jag kallar: tuca tu cula! hihihi


summmmer. härligt :)



SLUTT

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Veronica

yeah, sexiga bilder på oss! HAHAH. du får skicka dem sen :)

2011-01-26 @ 09:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0