And believe...

...that everything happens for a reason.

Nu kan jag pusta ut och säga: äntligen hemma!

Igår fick vi tag på internet en liten stund så jag skrev ett sjuuuukt kul och långt inlägg och precis när jag skulle publicera så försvann internet, mindre sweet. men men. hoppas alla ni fans där ute överlever ändå! Om inte så kan ni ju komma förbi och käka lite godis med mig!

Fan va godis jag har ätit dem här dagarna och de skulle va snaskförbud...... bra jobbat annish!

Nu drar jag ut i snökaoset och går hela vägen till en bajsbrun kompis. meeeen, vit choklad är lite finare!?!

På med tröja och mina fina rosa sockor, sen är jag redo för allt!
(Halva mitt fönster är täckt av snö, hihihi)

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0