Tro inte att jag hade glömt!

Uppdatering på beställning var det här! Nu kommer det inte bli så roligt som tänkt, men tröttisen får försöka.
Jag har kommit på att alla som läser min blogg har väldigt många kommentarer om saker hit och dit, men det är ingen som orkar kommentera PÅ bloggen. Skärpning.... (jag är inte så läskig som man kanske kan tro)
Sen får ni gärna blogga själva så jag har någonting roligt att läsa! Så langa era bloggar bröder och systrar!

Och sen bara för att jag är så rolig så ska jag berätta lite saker.
• Först så blir jag riktigt arg på mig själv ibland, typ som nu. Det här är min enda lediga kväll mitt i veckan och vad gör jag då? Jo jag sover HELA eftermiddagen/kvällen så all pluggtid försvinner, så jäkla dumt!

• Sen så när jag gick hem från bussen idag så satte jag på den här låten. Kanske inte så passande i Sverige just nu, men jag fick verkligen lust att fly till Spanien på momangen och bara stanna där i resten av mitt liv och bara leva där. Jag tror det skulle vara helt okej.


• Sist men inte minst så ska jag berätta om sur-anna... Jag gör det omedvetet, säkerligen flera gånger om dagen och ibland märker andra när jag gör det. När jag sitter och kollar på någon person eller ibland bara en sak så händer det lätt att man fastnar med blicken och man börjar tänka på det man ser. Senast idag sa en klassschompis till mig: "Anna, vad göör du!?"
Jag får en surblick och ser inte direkt glad ut så folk kan lätt tro att jag är arg eller kollar ner på någon, men så är det inte. Jag lever bara lite i min egna lilla värld. Det kan faktiskt vara rätt roligt ibland, men ibland kan man också komma på sig själv och inse att man ser as besvärad ut...

typ såhär någonting...


jaja tur att klikli emmis väckte mig så vi får lite skolarbete gjort!

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha Tack for updaten!! ;) Både jag och mackan gillade den! haha!

2011-02-07 @ 12:33:00
URL: http://corneliaemma.blogspot.com
Postat av: anna

Skönt att höra! Nu kan jag tjuvkika på din blogg med! :D

2011-02-08 @ 16:53:52
URL: http://aajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0