sjukstugan

Nu är jag lite öm i armen och det känns lite konstigt. Det beror väl på att jag blivit tömd på blod idag. Var på ett återbesök hos doktorn idag så jag kan må bättre och bli frisk någon gång.. Det slutade med att jag fick ännu en medicin mot halsen och hostan.
Jag tänkte lägga upp en bild på när dem tar blodprov i armvecket men ångrade mig när jag kom på att endel människor är lite känsliga. Nu ska jag också göra en bekännelse.. dam dam dam... : jag har blivit lite rädd för blodprov.
När vi höll på och pilla med skalpellen i skolan så blev jag lite snurrig i huvudet när det inte funkade efter att jag mörstat fingret 6-7 gånger. Inte alls roligt, jag som alltid varit den tuffa när man ska ta sprutor och sånt.
Men idag märkte jag att det inte alls var lika farligt om man istället tog i armvecket istället för i fingret, vet inte riktigt varför.

Det kommer ta ett tag till tills jag är frisk. Får svar på några prover om en vecka, om dem är positiva så får jag penicilin då, men annars så får jag fortsätta kriga.
Allt kan ha försämrats pga min astma, det känns ju inte så bra. Så nu gäller detta:
Ta medicinerna som jag ska + astmaspray 3 gånger dagligen och sedan hålla käften(för att undvika att det blir sämre och jag vill veeeerkligen inte ha knutar på stämbanden igen. det var ju inte så kul)

Nu vet ni hela min diagnos. over and out. ciao amigos
skolan imorgon föresten, hur ska jag kunna vara tyst..

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0