mvg i problemlösning

Jag, Anna Ellinor Johansson har en bekännelse att redogöra för er alla:
Jag är en riktig filosof sometimes. Funderar på allt mellan himmel och jord utan att ha någon riktig anledning.
Så den korta biten hem från bussen vart ett helt äventyr i mitt lilla huvud.

Jag vet att många tjejer (och säkert många fåfänga killar också) har problem med vad de ska stoppa i sina väskor. Dem får inte vara för fulla för då blir det jobbigt att bära och väskor ska inte heller va för tomma för då ser det fult ut, man måste alltså fylla ut med lagom mycket saker. Då har jag hittat lösningen till alla er, till alla årstider! Dessa saker skall befinna sig i era väskor! (Lovar att det är nödvändigt)





Våren

Alla behöver en halsduk och man vet aldrig riktigt när en av dem där kalla dagarna slår till.

Sommaren

Ett par snabba, stekiga glajjor passar alla soliga dagar. (Även kvällar och fula dagar om man är lite x-tra schtek!)

Hösten

Dem regniga dagarna kan man aldrig förutspå i förtid så det är bäst att du är förberedd. Ingen föredrar dränkta katter you know.
Vintern

Ni ser rätt, för hur många gånger har ni inte gått i snöstorm och gormat åt att all snö åker rätt in i ögonen trots att man har mössa nerdragen till ögonbrynen, halsduken uppdragen över nästan och utöver det luvan sittandes över huvudet?! Här är svaret på alla era problem, men synd om er som bor mitt i stan och skulle skämmas sååå mycket om någon såg er med ett par skidglasögon på skallen! I don't care, jag bor i Trosa för fan!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0