lever loppan jao

Faaan vad gott det är med kladdkaka och grädde! MUMS!
Jag har käkat så sjukt mycket idag. Magen lär väl sprängas i natt..
Skönt att jag köpte en sommar jacka/överdel idag + lite småsaker.
Ibland kan jag spara alla mina pengar och ibland gör jag slut på dem direkt jag får dem. Men livet leker när man är gift med stadsministern och man låter maken casha in alla stålar.. typ så.

Jag är sjukt trött och klcokan är inte ens 9!
Och juste, grattis mammsen och emmisen på namnsdagen. Det känns som att jag är den enda som inte heter Maria, men så kan det ju gå om man är sten cool och heter Ellinot istället.

Ahtjarådå, imorgon börjar mitt "lov" - plugg och flickmatch!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0