lampor under pågående epilepsianfall

Man kan verkligen bli stum av att bara läsa vad någon annan skrivit. Man behöver inte ens känna människan för att bli rörd.

Det skulle komma 2dm snö idag stod det i tidningen. Klockan är 18.39 och det har nog kommit mer än så redan. Jag hade faktiskt funderat på när det är dags att börja använda vårjackor igen, för det har endel redan börjat göra.. du vet riktiga fashion-brudar som måste ha snygga jackan redan i februari. jag är glad att jag inte är en sån brudis, min vinterjacka får hänga med ett tag till. inte tänker jag frysa om baken bara för att vara lite snygg, aldrig, sån är inte jag
det har iallafall varit en riktig spännande hemresa från skolan. jag har nu suttit på bussen i 1h och 45min. har nog 10min kvar iallafall. jag ska inte klaga så mycket eftersom jag ändå inte ska träna(håller igen så länge jag kan, men 4 fucking veckor knäcker snart mig).
på resan hem:
• checkat in en tjejs HELA blogg.
• sett stridsvagnar på motorvägen
• skrivit till min syster på facebook så hon kunde ringa till pappa som ringde till mamma och sa att jag blir mega sen och inte har några batterier på mobilen.
• insett att det kanske finns dem som har det värre än mig ibland, men bara ibland..

bye bye lovers, ska nog doppa huvudet i snön innan jag kliver innanför dörren hemma för att känna att jag verkligen lever. sjukan lär ju inte ta stryk av det..

sista dilemmat, kommer jag till skolan imorgon?

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0