kick your ass day

ah hänt idag då?
• Chillat städat, eller ah de va väl mest mamma och jag kolla lite på och gjorde de lätta sakerna. känns konstigt med rent golv och ha massa ytor :S HA
• Matchimatch, blev 2 byten idag då. dog jag? yes. min kondis är nog sämre än Göran Perssons!
• Hösta konstant i över en timme från när matchen var slut tills jag svepte hostmedicin här hemma, dislike!
• Slagga i bastun. Låg jätte skönt, kroppen på en nivå och benen liggandes på bänken över. Min kropp såg nog ut såhär ¤__|¯ haha älskar min kreativitet!
• Hittat mitt borttappade pass. Det har rest mer än mig.. Det låg i en väska som rest runt i Sverige det senaste året och nyss var mitt pass på behök i Riga utan mig, taskigt! Men jag kom ihåg hur ful jag var när jag såg det. Bredface, vit och svarta ögon och mun.
Jag "Mamma visst ser jag ut som en man på det där kortet!"
Hon "Jaa det gör du ju"
Tack...
.
Nu väntar jag på att mina pluggfriends ska logga in sen blire kötttaaa.. Innan det ska jag ha superfun, hittade en skiva med bilder från '08 idag. Spännande som tusan! :D
.
"Vår svaga länk - akilles häl"
.
här har ni en bit(gamlingar säger så åt en låt eller en sång). vanlig musik tråkar ut mig.
Don Omar – Danza Kuduro

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0