kära feminina fb-vänner

Det är säkert jätte roligt för mina kära femnina fb-vänner att de får umgås med sina vänner/pojkvänner men måste dem skriva så långa inlägg att det tar stopp varje gång och måste de skriva att dem ska gå in i duschen med deras pojkvän nu? Att de ska krypa ner i sängen och gosa? Jag vet inte, men sånt orkar inte jag med... -.- kanske hänger på och bojkottar ansiktsboken(okej skulle aldrig klara det men OK)
.
Intresseklubben ta fram papper och penna: Jag är len som en bebisrumpa nu, ansiktsmask for president!
.
OCH JAG ÄR INGEN BROWN NOSER! du kan va't...

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: chris brown

haha brown noser eru visst

2011-02-21 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0