f.l

Känner typ likadant, inte riktigt, men nästan.
"och kan inte ringa suport för dom har stängt nu hela jävla helgen. fuck allt jag hatar allt ser ingen mening med livet. alla datorer jag haft att göra med fuckar mitt liv. min egna. skolans. inga andra datorer i huset funkar inte heller för dom är för gamla. fuck life. ska gå och lägga mig nu och aldrig mera vakna."
Det med datorer kan ersättas med allt jag gör dem här dagarna. Känner mig lite missanpassad för samhället...
skönt när man ser till så inget blod kommer ut i armen och man känner att handen blir allt kallare, skönt när man ser till att man knappt har någon känsel kvar. skönt att ge sig själv lite smärta i belöning.

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0