de väntar på er order frun

När jag väl hade börjat vänja mig med den första medicinen så får jag den andra och den är förskräcklig. Det hjälper inte om man håller i för näsan, det är konsistensen som är fruktansvärd.
Jag har sovit i princip hela dagen så rösten är iallafall delvis bättre, men halsen gör fortfarande ont och har haft lite ont i lederna så hoppas inte att febern är på g..

Den som är villig att komma hem till mig och städa kan du höra av sig, för jag är en riktig latmask just nu.
Jag fattar inte heller varför det är mycket roligare att städa någon annans rum.hum.

En häftig sak är att jag var 3m från en räv idag. Yepp du såg rätt. Den var inte så rädd. Det var coolt.

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0