borde ändra mina sovvanor

Hacka och klaga på mig i din hemliga lilla blogg du bara, men akta dig så jag inte offentliggör den!
Och ändra layout. Man kan inte läsa vad det står och det är bara störigt med 17 olika färger. Kände mig tvungen eftersom jag varit glad på alla hela dagen.
Föresten så har vi inte träffats på säkert... en månad?

Funderar på att ta tag i problem som jag har, men som jag aldrig orkar göra något åt:
ο Fixa externa hårddisken så jag kommer åt alla gamla saker(men måste fixa det själv, kan inte lämna in den. hemlig anledning)
ο Städa mitt rum, det ser förjävligt ut. Vågar inte ens kolla under sängen.
ο Göra klart alla skolsaker som jag skjuter upp jämt och ständigt.
ο Röja ur garderoben och slänga sånt som jag aldrig använder, TROTS att jag kanske möjligtvis någongång vill ha på mig det.
ο Skriva i dagboken så jag kan ha kul när jag är 50+.
ο Tänka på framtiden - du är min största fiende.



här är du min vän

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0