Dunkande hjärtan klockan kvart över 5

Man uppskattar inte sin säng tillräckligt mycket, men nu ska jag omfamna min med mycke kärlek och spedera ovanligt många timmar i den.

Det här får inte missas: Idag har jag köpt en höstjacka/(hästjacka) på barnavdelning stl. 150 =12-13 years old. Jag tycker att det är rätt humoristiskt faktiskt. Hahahaha.. Ska kolla om den finns i 164 imorgon om jag orkar mig upp till "stan", men annars duger denna. Armarna är alldeles lagom långa! jag brukar inte vara så liten
Size doesn't matter, egentligen...

Jag har tidigare tyckt att det här bara är smörsång och trist att lyssna på. Men det börjar bli rätt skönt, hon liksom.. får till det!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0