Packpaus

Nu har jag nog rivit fram alla mina saker ur alla hörn i det här rummet + badrummet. Att det är så himla städat gör ju allt så mycket lättare, not...
Jobbigt att tänka om när jag köpt massa saker. JOBBIGT JA
Men ja, vad händer nu då?
Jag chillar hemma i lägenheten och packar medan Marcus är i skolan på sin lektion. Han förväntar sig nog att jag ska va ganska klar när han kommer hem dvs. om kanske 30 min. Lycka till, jag gillar inte att göra saker fort!
Klockan 3 går bussen till Los Angeles där vi ska spendera natten på hotell, dock inte samma som första. Nu kör vi på Sheraton istället för Radisson!
Sista dagen, sista kvällen, sista natten, sista morgonen. Det kommer kännas konstigt att göra allt själv sen, jag är van vid att sitta ihop med någon 24/7 nu.. :(
Det har inte varit så jobbigt som jag trodde att det skulle vara, det har faktiskt varit rätt nice, Marcus har en bra själ, han kan stå ut med mig! hahahaha
Sen är det bara 2 månader tills han kommer hem, till Sverige.
Nu börjar allt det roliga, skivor, mösspåtagning, cup, Spanien, osv osv osv +++++ STUDENTEN!
Jag mår bra i Cali, man behöver inte tänka så mycket!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0