lite sömn, no food + lågt blodtryck =

kaos.
Det hände imorse igen. Min kropp gör uppror. Helt plötsligt börjar huvudet snurra och jag känner hur jag svimmar om jag inte lägger mig ner. Helt plötsligt känns det som att jag har 40+ feber och huvudet har åkt karusell flera gånger om.
Usch!
Stoppa i käk i kroppen, sen efter ett tag blir det bra iallafall.

Ahjuste jag håller på och försöker skriva pack-lista nu när jag sitter på bussen. Det är svårt och ändå har jag bara kommit till handbagaget. Bra anna. Men det är bra att skriva, för jag hinner inte packa förens imorgon kväll/onsdag. Livet är bra kämpigt vissa dagar. Man kommer ändå komma på saker 7 år senare.

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0