ligger i sängen 21.45

Lite lagom sliten tjej.
Trodde att jag skulle kunna sova hela vägen från Amsterdam, men oj vad fel jag hade. Lyckades få 4h sömn iallafall! När jag väl hade somnat på planet så kom dem med mat, och sen med mellanmål, och sen mat och dessert och sen lite glass och allt på det. Jobbigt att äta lunch när klockan bara var 5 på morgonen i LA, men men nu har jag käkat sjukt mycket mat hela dagen så jag har kunnat överleva sömnbristen.
Jag och mackisen(Marcus=viktigt) har käkat på subway nu på kvällen och sen har vi bara segat på hotellet. Jag är sjukt trött och varje gång jag säger att jag varit vaken länge så berättar han att han Faktiskt har varit vaken sen klockan 6. det är såååå synd om honom!
Nu ligger vi i sängen och dör. Film nu, ciao.
(Juste jag hade med mig godis och nu äter han hela tiden, biggest looser släng er i väggen!
bilder kommer när jag tagit några, he he

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0