jag minns f*n inte vilket datum det ar, men jag vet att det ar fredag.

Idag har varit en riktigt skon sommardag. Jag och Marcus har precis atit nagon slags lunch pa eftermiddagen efter att ha spenderat ett par timmar pa stranden. Man blir helt mosig i kroppen och helt lam kanns det som, men det ar faktiskt ratt skont. Jag hoppas pa att fa slippa den roda brannan denna gang, meeeen jag ser att det redan smyger sig pa.
I do not love scandinavian skin. :(
Nu maaaste jag tydligen byta om och gora mig fin, skont att man inte har nagra krav pa sig :)
Tjara Sveariket + resten av varlden. En vecka kvar bara nu, det ar fan tragiskt! :(((((

Vi pratade sommarminnen och om vad vi vill grilla hemma i Sverige i sommar, jag saknar den svenska sommaren! Det ar mysigt och aaah.. Jag vill att det ska vara sommar nar jag kommer hem! Kommer min onskan att sla in om jag hoppas tillrackligt mycket??

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0