jag är slut

På väg till LA gick det bra att dygna, men nu är jag kapoff-lam i kroppen. Jag höll på att somna vid påskmiddagen och på vägen hem från flyget så skulle jag hålla mig vaken men rycker till av att jag snarkar som en jäkla man!

Vädret är faktiskt ingen större skillnad, åtminstånde idag och alla säger att det har varit rekord varmt så jag kan nog inte förvänta mig att jag ska kunna glida runt i shorts och t-shirt någe mer..(gjorde det i nynäs idag)

Ja just det ja, jag åkte inte hem från Arlanda, jag och mamma åkte till Nynäshamn och hälsa på lite folk. Trevligt men jag blev ännu mer slut.

Det känns inte så konstigt att vara hemma, snarare som.. vanligt? Nästan som att jag inte ens varit iväg. Det som påminner mig är alla bilder jag har i minneskorten(som jag verkligen inte orkar lägga in idag)

Jag vet att jag hade en skypedate idag, men jag kommer tyvärr somna nu så bli icke argish, jalla in så kanske vi hinner säga hej!

Något mer? Ja Marcus du har gjort mig till ett fetto. Jag vill ha jävla kakjävlar hela tiden! Det ska bort nuuuuuuu(fast kakor är goda hihihi :))

Jag tror att jag tog allt lite för givet där borta, det känns som att jag inte riktigt tog vara på all tid, men det gjorde jag nog. Jag åkte dit för att hänga med en grabb och fick en pojkvän på köpet, NICE VA!?

Spola fram två månader nu så jag kan få en kram igen :(
Men jag är glad!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0