Dag 05 – Vad är kärlek?

Jag antar att det är bra att fullfölja något man en gång påbörjat.

Kärlek är inte bara en liten sak, kärlek är allt.
Man kan känna kärlek till någon sak, en person eller bara en känsla. Det handlar om att tycka om någonting väldigt mycket.
Kärlek till en annan människa är nog den bästa kärleken som finns. Man får fjärilar i magen och man blir helt fnissig. Samtidigt som man kan bli ledsen av kärlek så kan man också bli väldigt glad, glad på ett sånt sätt som man inte kan bli annars. Det bästa är att jag blir kär flera gånger om just nu! Det suger att jag inte får vara med den jag vill, men då ska ni veta hur bra det är när jag väl får träffa mr.X. Jag blir helt pirrig och känner mig som ett litet barn på julafton!
Om ett tag får jag känna kärlek på riktigt och det ska inte bli så tokigt. hihi:)

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0