shitday, shitday, shitday, shitday, friday, saturday, shitday

Jag kan ge resten av befolkningen hopp.
Uppsatsen som jag skrev igår blev bra tror jag. Jag hoppas det iallafall. Jag kunde typ 7 gånger mer än jag trodde om politik iallafall. Och förhoppningsvis så är vi klara med det kapitlet nu! WIIIE :D
sjuk att det tar 5h att skriva en sleten liten grej, men det är fotnötterna  som gör att det går i snigelfart.

nu äre företagsekonomi på schemat. prov imorgon och jag kan grunderna. bra anna bra. nej för jag ska åka och träna om en halvtimme och är inte hemma förens efter 10..... blö
tur att mamma kan lite om sånt!

Jag förbereder er redan nu, nästa inlägg är mitt 500ade! så beeee ready för bildbomb.
p.s jag spräckte brallan idag. d.s

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0