politik

rubriken får mig att vilja somna. jag vill bara sova. jag vill inte skriva en valanalys.
jag vill inte skriva om valet ur allas perspektiv i samhället och jag vill inte diskutera hur det kommer gå nu och vilka som vann och inte.
jag har skrivit 2 sidor redan. det mesta handlar om ungdomar och gamlingar. vare sig jag har velat eller inte så märker jag nu att jag omedvetet lblivit väldigt insatt i valet. jag kan mycket mer än jag trott. i vanliga fall skulle jag ha sagt: "åååh nej jag hatar politik, det är det tråkigaste som fiiiiiiiinnnnnnnsssss!" men nu ska jag inte klaga, för det är lättare att skriva om något när man har förkunskaper osv... blö
det här är nog det tråkigaste inlägget jag någonsin skrivit!!!!!
3kap. företatags prov på torsdag också! måste typ kunna allt idag också.
puss på mig och skolan

tur att jag inte har träning idag!!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0