my ass

åh vad mysigt det var att kliva upp klockan kvart över sex idag! :))
nu är jag hemma igen och det känns som att jag inte ens varit iväg. men det har jag och min kropp känner det också. omg min rumpa har såå ont. jag har värmt upp och strechat ordentligt, men ändå så har jag fått världens träningsverk och den kom fort. 4 matcher på två dagar är jobbigt.
matchen mot högdalen gick faktiskt bra och dåligt. dem ledde med 0-2 tills den 16:onde minuten i andra perioden. sen spotta jag in den, wohoooooooo!!!!
när det var 14 sekunder kvar av matchen fixa winte in 2-2. helt awsome
sen blev det straffar. och det stämde väl "vilket lotto".. Högdalen vann med ett mål. -.-
men jag är glad ändå!

kul att jag inte ens kommer hinna sova middag nu, för om en halvtimme måste jag upp till nya hallen. kul, naej. jag vill bara sleepa!

(bilder på matchen lägger jag upp när jag fått tag på dem)

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0