mina drömmar är unika!

ja, jag tror nog inte att det är många som har så roligt som mig när man sover! i natt as garvade jag i min dröm. det var nog den bästa på länge! :)

de två senaste nätternas drömmar:

1. Lör-Sön
Jag var ute en kväll med några kompisar och allt var som vanligt tills jag blev kidnappad utan att någon märkte något. Mannen torterade mig, sövde ner mig och tatuerade in saker på mina armar(jag minns fortfarande hur det såg ut på vänsterarmen). Sen kom jag till slut därifrån, eller han släppte mig rättare sagt för att jag skulle få lida och leva i skräck. Det gjorde jag också. Jag kände att jag hade ont på ryggen och att det sved så jag frågade någon om den kunde kolla vad det var. Då visade det sig att mannen hade skurit jack i min rygg, nästan som att han lekt lite med en kniv och skurit lite här och var.
Sen gick jag hem själv och det var ingen i närheten. När jag öppnat dörren så står han där i mörkret och bara stirrar på mig. Sen vaknade jag och ni anar inte hur lycklig jag var över att det bara varit en dröm.

2. Sön-Mån
Jag och Rebbis var jätte fina och uppklädda som om det vore oscarsgalan. Det var faktiskt inte så långt ifrån för vi skulle på en väldigt fin och speciell bal. Våra klänningar var eleganta och våra kavaljerer var riktiga mumsbitar! Man gick på led två och två när man skulle in till den stora salen där alla väntade förväntansfullt. Rebecca och hennes m8 gick först i ledet och jag gick 3a så jag hade bra koll på henne. Man skulle gå in i salsaposition med sin kille(inte som man håller i verkligheten utan mycket konstigare med armarna över huvuder och benen skulle vara böjda och korsade). Det gick jätte bra för mig, men Rebbis hade lite taskig dålig balans i den ställningen och precis när vi skulle gå genom dörren så trillar hon omkull. jag började ap garva, största anledningen var nog att det verkligen inte fick hända, men herregud vad jag skrattade åt henne. och jag minns att jag fick mitt panik skratt så det slutade med att alla andra började skratta för att jag skrattade så hårt. åh vad kul vi hade! jag trillade till och med i min fina klänning och låg på golvet och vred mig och kunde verkligen inte sluta.
Sen blev vi utslängda. jag förstår verkligen inte varför...

så jaa. jag är inte som alla andra. det är mina drömmar som gör mig så awsome!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0